Vít Zavadil Články autora Všechny články autora na tomto webu Proměna meče v pistoli (Bayreuth 2022) recenze/8. 9. 2022 / Vít Zavadil Festival Zemlinsky 150 recenze/17. 10. 2021 / Vít Zavadil Opera 2020 recenze/22. 1. 2020 / Vít Zavadil Lolita v Praze recenze/20. 10. 2019 / Vít Zavadil Meyerbeer v lázních recenze/3. 10. 2019 / Vít Zavadil Bayreuth 2019: Revoluce pitomosti recenze/8. 9. 2019 / Vít Zavadil Ptáci v Tyrolích recenze/19. 8. 2019 / Vít Zavadil Láska ke třem pomerančům recenze/25. 7. 2019 / Vít Zavadil Méně bývá více – Janáčkův festival 2018 recenze/27. 12. 2018 / Vít Zavadil Jablko Viléma Tella sestřelené stíhačkou recenze/6. 12. 2018 / Vít Zavadil Vzpomínka na májový ptačí koncert recenze/11. 9. 2018 / Vít Zavadil Vzpomínka na Bayreuth 2017 recenze/28. 4. 2018 / Vít Zavadil Intonarumori Concerto pro hučák, vřeštník a rachotník recenze/21. 4. 2018 / Vít Zavadil Diana Damrau v Berlíně recenze/24. 10. 2017 / Vít Zavadil Festival Opera 2017 recenze/11. 9. 2017 / Vít Zavadil Zákaz lásky. Ohlédnutí za Wagnerovým výročím recenze/29. 8. 2017 / Vít Zavadil Doktor Faust v Drážďanech recenze/25. 8. 2017 / Vít Zavadil Moravský podzim v duchu avantgardy glosy/22. 8. 2017 / Vít Zavadil Renesance Giacoma Meyerbeera recenze/18. 3. 2017 / Vít Zavadil Ohlédnutí za festivalem v Bayreuthu recenze/19. 1. 2017 / Vít Zavadil 1 2 »